Dear visitor, welcome to Dreamboard. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von pasurimi
@SadButTrue
Eine typische "was ich nicht habe - kenne ich nicht /gibt es nicht /braucht man nicht" -Antwort!
Hast du JE ein Twinreceiver gehabt?

This post has been edited 2 times, last edit by "pasurimi" (Feb 22nd 2006, 11:58am)
Quoted
Original von pasurimi
@SadButTrue
Ich habe alle deine Beiträge in DMM-Forum gelesen und es ist ganz klar das du in Sachen TWIN absolut unkompetent bist. NIE PiP gehabt, keine Ahnung von Twinreceivern und ganz sicher: "...pip ist.. das unwichtigste Funktion überhaupt".
Ich hatte es geahnt: "was ich nicht habe - KENNE ich nicht /gibt es nicht /braucht man nicht"!?!
Bitte: mehr Konstrukitvitet und Sachlichkeit, weniger Angeberei! In Forum sollen ERFAHRUNGEN(!) ausgetauscht. Deine Erfahrungen mit Twin /"Bild in Bild" = 0.
Gott sei Dank, das du mit DMM garnichts zu tun hast.
This post has been edited 4 times, last edit by "SadButTrue" (Feb 22nd 2006, 12:20pm)